Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Undran?????
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Nostalgiforum
EAR
Har en undran angående nostalgi.Har det lagts i malpåse eller vad med tanke på hur aktivt detta är icon_smile_disapprove.gif
gcs
Elitot kom igen nuraa å hitt på nåt så kanske jag kanske jag kan hänga på. icon_smile.gif
Timbre™
Tillbakalutad nostalgi... icon_smile_cool.gif Det blir säkert något när rätt objekt, tid och inspiration poppar upp.
K-man
Tolkar frågan som att det är något saknat...det var isåfall kul att höra! icon_smile.gif

Förra året var jag pappaledig halva veckorna och hade bra med tid för "undersökande journalistik", nu är man åter i arbetsgängorna och tiden är klart mindre. En liten förhoppning som jag hade var att fler skulle bli inspirerade och vilja dra i nostalgitrådar så att vi efter mitt "gott om tid år" skulle kunna driva vidare med blandade krafter. Några av oss medlemmar (inte minst Eliot) har ju gort mycket goda insatser, men annars har förslagen på objekt inte direkt duggat in.

Självklart står det fritt för vem som av medlemmarna att hålla igång en nostalgitråd här, och rätt som det är dyker jag säkert upp också med ett objekt.

Förslag på objekt eller kanske erbjudande om tråd-dragning mottages såklart! Bara å PM:a!

\\K-man
datar
Å jag som hade en tråd på g som uteblev iofs inte nostalgisk... Får väl vässa pennan ehm vässa tangentbordet och hitta på något nostalgiskt att skriva om istället icon_smile.gif
eliot
Jag hade faktiskt tänkt ta några produkter och märken som jag känner väl men så hade jag så mycket annat att göra att tiden bara gick - men det kommer till hösten....

- Jag räknar med stöd från gcs och Rutger när vi ger oss på vinylskivor och de olika skivmärkena från vinylens 50, 60 och 70-tal - med tyngdpunkten förlagd till slutet av 50-talet och början på 60-talet icon_smile_wink.gif

//Eliot
Bravo
icon_smile.gif Låter lovande!
K-man
Verkligen Bravo!

Hoppas vi tillsammans kan skaka och hålla liv även i denna del av forumet, för det är i mitt tycke en kul avdelning, och här finns många medlemmar som har varit med länge i "matchen"! icon_smile.gif ....klart längre än jag har...

\\K-man
Dr Obsolete
Verkligen fart i denna tråd.... icon_smile_dead.gif
Timbre™
QUOTE (Dr Obsolete @ 2006-09-03 23:10 ) *
Verkligen fart i denna tråd.... icon_smile_dead.gif

Det är ju inte i denna tråd hastighetsrekorden skall slås. Ramlar vi på något intressant i vintageklassen kommer det förhoppningsvis nya trådar. Får tillbaka hemdatorn på onsdag och här på jobbet hinner man ju knappt ta en fika... icon_smile_shock.gif icon_smile_sad.gif icon_smile.gif Om inte bilderna har grusats blir det dax för Stax... icon_smile_cool.gif
shaft
DAX för STAX icon_smile_big.gif

Mkt fyndigt!

/Shaft
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.