Help - Search - Members - Calendar
Full Version: vilken kontakt är detta?
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Hififorum
Ekman
Jag håller precis på att dra om elen till min anläggning och jag letar efter ett par små smidiga guldlplätterade elkontakter och jag skulle vilja ha dom som nordost har på sina shiva och vishnu, finns det någon som vet vad det är för fabrikat på dessa och var man kan köpa dom?????
det är den svarta väggkontakten jag är ute efter.

Järven
QUOTE (Ekman @ 2005-02-23 11:14 )
Jag håller precis på att dra om elen till min anläggning och jag letar efter ett par små smidiga guldlplätterade elkontakter och jag skulle vilja ha dom som nordost har på sina shiva och vishnu, finns det någon som vet vad det är för fabrikat på dessa och var man kan köpa dom?????
det är den svarta väggkontakten jag är ute efter.

*

Hej Ekman
Jeg ved ikke om det er de samme, men jeg bruger de samme som der er på Valhalla. Jeg køber dem hos Calle i Tyskland for ca. 200 kr. pr. stk.
Jeg kan dog først give adressen, når jeg kommer hjem, jeg er på job nu.

MVH
Jan
Jeg har köpt nogle mycket lik den svarta från Robban.
www.klubben.net er dog nete ????
Järven
Hov, fandt den alligevel prøv at se her:

http://www.kalle-miltzow.de/SteckerKupplungen.html

MVH
eliot
icon_smile.gif Tack för länken

- När jag var i Berlin i somras så rekommenderades Gronebergs kontakter som mycket prisvärda och bra.

//Eliot
Järven
Velbekomme!

Schukostikket koster ca. 230 SEK hos Kalle. Wattgate 320 er til gengæld billigst hos PartsExpress i USA, det koster kun ca. 125 SEK. Dertil kommer dog MOMS og told som vi slipper for når vi handler i EU.

MVH
Ekman
tack alla för svaren.

jag har funderat på valhallakontakten också och det blir nog den om jag inte hittar dom andra, jag vill helst ha en lite mindre smidigare kontakt.

Eliot: var hittar man bilder och pris på gronebergs kontakter? jag ser bara en massa kablar.
marbrink
Ekman: Kika på www.dienadel.de . De har mycket kontakter!
eliot
Denna bilden togs från die Nadel - där den kostar 7,30 Euro

Den används tydligen vid konfektioneringen av Supra - i varjefall de som säljs på internet....
marbrink
OM jag inte har fel för mig så är det den här Hifi tuning kontakten. Kostar 10.90€

Ekman
Marbrink den ser det ut att vara.
tack för hjälpen alla.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.