Jump to content

Euphoniaträff hos Kenneth Englund Audio.


Timbre™

Recommended Posts

Hejsa Alle,

Også en forsinket takke sang fra fruen og jeg. Altid godt med god godt selskab, god musik - og ikke mindst dansk øl ;)

Mht. Bergmann spilleren - skal jeg blot sige at denne er blevet fast inventar i min stue - sammen men en anden promenent - og permanent - gæst

fra det Fynske - måske næste "træf" skulle være i det Jyske ;O)

Skal se om ikke et par billeder kunne finde vej to dette forum.

Mvh

Vitus/Britta

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, Vitus hold dig endelig ikke tilbage ............ Er det et par Peak kabler jeg aner i baggrunden????

Aften - det findes der ud af - både Viborg og Aarhus Hifiklub var efter mig ved supertræffet ;)

Nope - det er sandelig vores kabler - speakerkablet er en prototype der ikke er kommet i produktion ;)

Mvh

Vitus

Link to comment
Share on other sites

Et billede mere ;)

DSC_5578.jpg

Mvh

Vitus

Øv da,så nåede jeg ikke at lytte til de "små" blokker :angry: :angry: :D

Går ud fra at "klumpen" er den store intgr ?

Lad mig lige vide når der er et par af de små klar :mm: de vil blive et helt klart mesterværk til mine nye :cool:

Peak

www.peak-consult.dk

Link to comment
Share on other sites

Øv da,så nåede jeg ikke at lytte til de "små" blokker :angry: :angry: :D

Går ud fra at "klumpen" er den store intgr ?

Lad mig lige vide når der er et par af de små klar :mm: de vil blive et helt klart mesterværk til mine nye :cool:

Peak

www.peak-consult.dk

Korrekt - det går lidt hurtigt for tiden ;) Skal nok give besked i tide hehe! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest justaudiomagic
Tråden saknar ett par väsentliga punkter:

- Var kan man handla Vitus, Bergmann och Peak? Går dom via butik eller direkt hos Kenneth?

- Cirka prislista?

Hej

Vad jag vet i dagsläget är det enbart Kenneth som har de än så länge.

Jag har dock cirka priser på Vitus och Bergmann

(Är intresserad av dessa)

Link to comment
Share on other sites

Jag är på skidsemester i Sälen och har inte sett de senast inläggen förrän nu. Som redan nämnts, två butiker har en representativ del av Peak och Vitus-sortimenten och jag demar vid behov i Göteborg. Det går bra att kontakta butikerna eller PM'a mig om priser vid intresse. Med tanke på hur det är ställt med vår kära svenska krona känner jag det är bättre att lämna pris från fall till fall.

/Kenneth

Link to comment
Share on other sites

Jag är på skidsemester i Sälen och har inte sett de senast inläggen förrän nu. Som redan nämnts, två butiker har en representativ del av Peak och Vitus-sortimenten och jag demar vid behov i Göteborg. Det går bra att kontakta butikerna eller PM'a mig om priser vid intresse. Med tanke på hur det är ställt med vår kära svenska krona känner jag det är bättre att lämna pris från fall till fall.

/Kenneth

I denne buisnes kan vi kun tale om music, vi taler ikke et step på 0.0000009 på kursen og det forholder vi os til :D:D:D

Peak

www.peak-consult.dk

Link to comment
Share on other sites

Man får en flash av "Danish Statement" på den bilden.

Nice...

Ja, det er faktisk et full "Danish Statement" og det vil du nok høre meget mere til under et andet navn :D

Lige nu prøver jeg på at uploade og skrive tekst til det :):)

Peak

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...