Jump to content

Bildtesttråd


stargazer

Recommended Posts

Till alla:

Då det inte finns något "Test"-forum här på Euphonia, dedikeras denna tråd till Er som vill testa att posta med bilder. Lämpligt för Er som känner er osäkra på hur man gör när man lägger upp bildtrådar och hur man får det där med bilder och sådant att fungera.

I denna tråd kan man alltid testa och greja på utan att det stör.

OBS! Som moderator så tar jag mig friheten att rensa lite då och då så att tråden inte blir 10-tals sidor.

/ stargazer, moderator på bildforum

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Jag använder PhotoShop Elements för att bearbeta bilder och reducera dom till lämplig storlek. Alla bilder jag lägger upp är optimerade i PhotoShop Elements 2.0....

Jag använder bara Photobucket för att lägga upp färdigt reducerade bilder, som jag sedan länkar till.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

En till liten test inför resterande repotage som kommer här på Euphonia i sin helhet... Jag drar igång den då allt ståhej runt mässan i Sthlm lugnar sig så det inte krockar för mycket med eventuella bilder därifrån.... Dessutom är Bilderna inte tillfixade ännu. Och dom är över 200 st. så det tar en stund att skala ner och greja dom överlevande.många kastas ju...Men detta blir grejat så snart det går nästa vecka...

Vadrdetta.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
Till alla:

Då det inte finns något "Test"-forum här på Euphonia, dedikeras denna tråd till Er som vill testa att posta med bilder. Lämpligt för Er som känner er osäkra på hur man gör när man lägger upp bildtrådar och hur man får det där med bilder och sådant att fungera.

I denna tråd kan man alltid testa och greja på utan att det stör.

OBS! Som moderator så tar jag mig friheten att rensa lite då och då så att tråden inte blir 10-tals sidor.

/ stargazer, moderator på bildforum

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...