Jump to content

Är ju helt dött på detta forum


Recommended Posts

Sommar och fint väder brukar inte generera jättemycket aktivitet när det gäller ljud och musik.

Sen är väl chansen att man sitter på en massa matchade rör som man vill sälja kanske inte så jättestor ;)

 

Jag tror också att om du startade en tråd i HiFi- eller Bildforumet, presenterade dig själv och ditt ljud- och musikintresse - gärna med lite bilder - så skulle chansen att du genererar mer aktivitet öka markant! Välkommen till forumet förresten :)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, tomaspepsicola said:

skulle bara testa o se om jag fick några svar

Chansen är nog väldigt liten att du får det svar du önskar dig.

Jag har aldrig i mitt liv satt in en köpesannons på någonting så jag vet inte vilken hit rate man kan räkna med.

Men chansen är betydligt större att sälja än att köpa något, och speciellt på ett forum som Euphonia där medlemsannonser är helt igenom en bisak.

Om du är det minsta angelägen så skulle jag rekommendera mer etablerade försäljningskanaler.

 

Link to comment
Share on other sites

Hej Tomas!

 

Vi kanske inte är så många och gubbar är ett relativt uttryck för mig. Jag är mer ungdom än gubbe tycker jag själv. Självbilder är inte alltid rätt dock.

Men de aktiva "gubbarna" är jäkligt vitala och rappa. Jag tycker Euphonia Audioforum är mycket vitalt och inte alls trött. Gubbar eller inte.

Link to comment
Share on other sites

Tycker allt att det går lite upp och ner med svar och kommentarer och man kan bli lite frustrerad ibland. Men livet är sådant, att det som är viktigt för mig för stunden, kanske inte stimulerar andra på direkten. Säsongen påverkar och folk har många bollar i luften så man får ge sig till tåls och inte bli för besviken. Här är det en bra blandning av medlemmar som inte tjafsar om tycke och smak utan låter andra få ha sin åsikt i lugn och ro!

Link to comment
Share on other sites

Jag upplever mer att där det går undan tänker man sällan på vad man skriver allt för mycket, och då blir det rena sandlådan väldigt ofta... Här upplever jag det som att inläggen väldigt ofta är väl genomtänkta. Förutom kanske nån dålig dag...Men just det har vi ju alla någon gång. Här har ju alla i stort sett samma intresse vilket man även kräver i medlems registreringen. På vissa andra forum är "man" ju bara ute efter att skriva så många inlägg som möjligt på kortast tid och då har man helt plötsligt högre status av nån konstig anledning. Här delar man ju ett intresse och då är det nånting helt annat. Dessutom, skulle man börja snacka skit här så finns det ju inga varningar direkt.. Här åker man ut på livstid. Det gör ju att den typen av människor som bara vill bidra med fuffens inte finns med, vilket jag ser som ett bättre forum på det stora hela. Själv är jag under 40 och trivs alldeles utmärkt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...