Jump to content

Recommended Posts

HEM_2018_01.jpg

 

Helgen är räddad

 

Nedräkningen inför helgens HEM-mässa i Stockholm har nu börjat, där vi är mycket glada att kunna välkomna ett par högaktuella tillverkare - och skaparna bakom dem.

Ifrån Vertere så besöker vinylgurun Touraj Moghaddam oss, där han får sällskap av Scott och Isabel ifrån CAD och deras mycket speciella digitala källor och jordningsprodukter. Under söndagen så ska även den sinnrika och innovativa Sven Boenicke ha hittat fram. Vi kommer även att ha Skandinavisk premiär av den ypperliga elektroniken ifrån Mola Mola.

 

Mer information om tillverkarna:

 

CAD | DAC & Jordning
Vertere | Skivspelare och kabelsystem
C.E.C | CD-transporter
Mola Mola | Förstärkare
Boenicke | Högtalare
Ansuz | Ström- och resonanshantering

Ni hittar hos i rum Fogelstrom hos Lundqvist och Lindqvist på Klarabergsviadukten 90.

 

VARMT VÄLKOMMEN!

 

/ Marcus, Touraj, Ashley, Scott, Isabel och Sven



Perfect sense
info@perfect-sense.se
+46 8 518 368 00
www.perfect-sense.se | Facebook

 

Edited by Perfect sense
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jag är inte intresserad av att köpa dom men då jag har väldigt bra minne av gamla prislistor så var det bara det jag förvånades en del av om man säger så :) Nu låg ju inte den i vit highloss med vitt läder samt den svarta varianten på samma pris som den i barred leather då men, så om det är nån av dom så är jag med. Däremot låg den i barred leather på 5990:- enligt "kursen" just då i alla fall runt år 2012 nån gång :) Även Valnöt hade ett högre pris, om jag nu minns som en gud :D

Link to comment
Share on other sites

God morgon, 

 

Som sagt, fel forum :). Skicka gärna ett mejl till: info@perfect-sense.se så kan vi prata mer.

 

Detta är en försäljning för kunds räkning. Riktpriset innan de utgick var över 10.000 kr/par. Det finns ytterligare ett par till salu hos Lars Bengtsson i vitt till samma pris (även de begagnade) för övrigt.

 

Vänligen /

 

Marcus

Link to comment
Share on other sites

10.000:-. Tjaa, då har jag läst en tidigare prislista i så fall för jag vet iaf att priset aldrig var så högt när jag läste denna prislista. Men det måste väl ha berott på "kursen" just då för mina Guarneris svängde ju mellan 89-99k upp till 122k beroende på lack under några år, så inte helt omöjligt ändå. Tack för svaret iaf! :) 

 

 

Mvh

 

Link to comment
Share on other sites

Priserna går i princip alltid upp under en produkts livscykel på grund av inflation eller prisökningar orsakade av andra orsaker. Testen i Ljud & Bild har också ett angivet pris på 10.000 kr.

 

http://www.ljudochbild.se/test/sonus-faber-toy-stativhogtalare/

 

/ Marcus

Edited by Perfect sense
Link to comment
Share on other sites

Jag kollade nu på prisjakt bara för skojs skull. Det står ett pris där. Men sen om det skiftade efter det. Det har jag mindre koll på. Men det vet väl Stylus Audio isf. Det var ju dom som skapade prislistorna, men även Audionord. Har för mig att det var Ludde som knåpade ihop dom där. Även om det mer är Septon idag då men... :) Hur som helst! Trevligt att prata, men tiden rinner iväg denna vackra vårdag / vinterdag :) 

 

Nu är det dags för lite Krell och Vivaldi med kaffe.

 

Hejdå.

 

 

Edited by Hifi_Perrra
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Hifi_Perrra said:

Jag bara undrar

:icon_smile_angry:

Inte här!

Frågan är inte bara helt irrelevant utan även på fel ställe.

Vi ber branschmedlemmar posta annonser i annonsforum, och då ska vi inte sabba det med den typen av frågor i forumet.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...