Jump to content

Sommar rea!


Recommended Posts

Vi gör plats för en helt ny högtalarserie och säljer nu ut resterande högtalare.

Vad sägs om ett par vita Tuvstarr? Våra demo högtalare ska bort! Komplett  med separat LAB steg till basen. 

Nu halva priset!

ordinarie pris 129 000:-

Nu 65 000:-  Prototyp stativen kan medfölja. 

Läs mer på. http://www.dadesign.se/tuvstarr/

Jag finns på anders@dadesign.se

image.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fick detta meddelandet på vår Fb sida :)

Som sagt! i lördags kom Anders Andersson hemma å vände upp ner på hela min värld när det gäller högtalare och ljud osv. Han har demat sina stativare tuvstarr!!! och hur mycket det än bär imot att erkänna att dom vinner i mot mina fantastiska jbl 4343b så vinner dessa små stavivare i alla lägen.. hur fan det nu är möjligt.. med ett par stativare. Men så är det i alla fall. Och nu har jag fått möjligheten att ha dom hemma ett litet tag för att kunna gämnföra dessa två högtalare och verkligen kunna lyssna å och utverdera dom ordentligt innan det bestäms helt.. något jag verkligen är tacksam för. Anders!! Mycket stort av dig att lämna ett sånt förtroende. Så tack för en mycket trevlig dag Anders å Kennet om jag mins hans namn rätt. Men kan redan nu efter ca ett dygn säga att dom är här för att stanna. ? im in love ?

Jag kanske ska förtydliga att dom är sålda. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...